hlavní foto
Kategorie: PRO DĚTI A MÁMY, hlavní strana

Recenze kočárku Bebecar

Recenze kočárku BebecarDnes z trošku jiného soudku, asi zde přibyde trošku miminkovská tematika. Tak koho to zajímá klik, koho ne, ať přeskočí na další článek.

Musím říct, že v prvním těhotenství jsem výběru kočárku věnovala snad dva trimestry :-) Opravdu pečlivě jsem zkoumala váhu, rozměry, kolečka a další spoustu věcí, abych vybrala ten TOP. Jelikož jsme čekali zimní miminko, vybírala jsem velkou korbu, aby se mi tam vešel i zimní fusak. Nakonec padla volba na Espiro GTX (dnes už se nevyrábí, nahradil ho Espiro next), polský kočárek, který splňoval všechny naše požadavky. Jeho cena byla kolem 10 000 Kč. Jelikož se nám narodilo téměř 4,5 kg miminko, které bylo navíc děsně zvědavé, nakonec jsme hlubokou korbu využili stejně jen pár měsíců a za chvíli přesedlali do sporťáku.

Barunka ve svém vozidle

Ve druhém těhotenství jsem už tolik času výběru nevěnovala, nebyl čas :-) Kriteria se mi smrskla v podstatě na cenu od 10 do 15 000, to aby se mi kočárek líbil, a dle recenzí to nebyl úplný propadák. Z toho důvodu jsem hledala i na bazarech, kde jsem vyhledávala kvalitní kočárky po jednom dítěti tak max rok používané. 

Ve finále se mi nakonec ocitli dva - původní Espiro, se kterým jsme byli spokojení a věděli bychom do čeho jdeme, bohužel cena se vyšplhala za těch 9 let až k 15 000, a bazarový Bebecar, který prodávala paní v Olomouci po jednom dítěti. Z původních 30 000 byla jeho cena okolo 10 000, navíc prodávající garantovala, že je téměř jako nový, že jej prodává z důvodu větších rozměrů, po koupi nového auta se jim už nevlezl do kufru.

Nakonec vyhrál Bebecar.

Z čeho jsem měla od počátku strach, byla plastová kolečka. Moje největší obava byla, aby nehrkala. Espiro měl kola nafukovací, se kterými nebyl žádný problém. Mé obavy se nakonec nepotvrdily, ale našel se jiný problém. A to ten, že povrch koleček na sebe nalepil každý kamínek, který jsme potkali po cestě. Jelikož jsme první procházky vyrazili na okraj města, abychom se vyhli větším davům lidí, přivezli jsme na kolečkách kamínků opravdu hodně. Na druhou stranu, když jsme potom vyrazili do města, kde nebylo tolik štěrku, přijeli jsme úplně v pohodě, se stejnými kolečky, jako jsme vyjeli. Proto určitě doporučuji kočárek spíš do města, než na vesnici nebo na procházky do lesa, tam se moc nehodí.

Barunka o osm let později - jako řidič :-)

Další dojem kočárku také bohužel nebyl moc dobrý. Když jsme chtěli poprvé složit podvozek do auta, vůbec nám nešel sklopit. Zasekl se a mordovali jsme se tím tak, že jsme se museli vrátit, dostudovat návod, a poté nám už podvozek sklopit šel, i když mám obavu, že až někde budu sama, určitě mě zrovna zradí nějaká záhadná pojistka, po které podvozek nepůjde rozložit. Každopádně při druhém pokusu se nám nakonec podařilo kočár několikrát rozložit složit, možná byl tedy první pokus spíš rukama a neznalostí postupu.

Šimonek v autosedačce s podvozkem

No a teď k těm pozitivním zprávám. 

Kočárek je trojkombinací hlubokého, sportovního kočárku a autosedačky. Autosedačka je naprosto vychytaná, jelikož se nandává do základy isofix, skvěle se tak s ní manipuluje, nemusíte stále dítě připoutávat a odpoutávat, ale jen pomocí jedné pojistky si autosedačku naklapnete a vyklapnete. Pocitově se mi zdá lehčí, než první kočárek Espiro. Autosedačce tedy nemůžu absolutně nic vytknout a dávám jí 10 z 10.

Hluboký kočár má spoustu vychytávek, který Espiro nemělo. Větrání vzadu na korbě, možnost sklopení celé korby, možnost změny tvrdosti pérování kočárku. Co mě ale asi potěšilo nejvíc je váha kočárku, jede úplně sám. Má možnost zaaretovaných nebo oderatovaných koleček, mě osobně víc vyhovují točící se kolečka. Korbu si můžete dát ve směru nebo v protisměru. Opět velmi jednoduše nacvaknete a vycvaknete. Korbu můžete různě polohovat do vodorovné polohy i naklopit a poté i samotný vnitřek naklopit, aby zvědavé miminko líp vidělo.

Sportovní kočár jsme zatím nevyužili, ale předpokládám, že to bude hodně podobné jako u ostatních kočárků, tam jsou ty vlastnosti skoro totožné, jízda ve směru a v protisměru, větrání korby, krytí na zimu, rozměrově tak, aby jste v kočáru odvozili do doby, než bude prcek běhat úplně sám.

Celkový dojem z kočárku byl tedy na první dojem rozporuplný, chvíli jsem i zalitovala, že jsem šla do bazaru, jakmile jsem si ale kočárek trochu ošahala, musím říct, že jsme se skamarádli a začala jsem si ho užívat a doceňovat. Za sebe tedy můžu doporučit a věřím, že s ním najedeme spoustu šťastných kilometrů :-)

Hodnocení:

+

Lehký kočárek

Dostatečně velká korba

Pěkný design

Spousta vychytávek

-

Cena, pokud kupujete nový

Plastová kolečka se hodí pouze do města


Děkuji Vám za každý Váš komentář, dělají mi velkou radost!

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.

Vydáno: 30.6.2018 16:53 | 
Přečteno: 93x | 
Autor: Admin

Ahoj!

Jsem Šárka a celý život můj život se točí kolem osmileté cácorky Barunky, novorozoňátka Šimonka a dvouletého bulíka Bolta. Spolu s recepty zde sdílím inspiraci na vše, co mě cvrnkne do nosu a uznám za vhodné šířit dál do světa. Vítejte! :)

pinterest

YOUTUBE

INSTAGRAM

PINTEREST